Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » VIDEO: Sharifah Sakinah Tanya Warna "Spender" Zizan Razak~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Sharifah Sakinah Suka Lawak Seluar Dalam?
SHARIFAH Sakinah diketahui suka berlawak di Keek dengan cara yang kadang-kadang agak pelik dan tidak sesuai untuk diadaptasi semua orang.
Antara Keek kontroversi yang dimuatnaik olehnya adalah Keek ‘hari ni saya pakai spender dan bra merah’ serta ‘bbq bird bird’ tiga bulan lalu.
Hari ini, Sakinah sekali lagi memuatnaik satu Keek dengan lawak yang sinonim dengan stail dirinya tapi melibatkan tiga rakan artis lain iaitu Zizan Razan, Michael Ang dan Ajak Shiro.
Dengan tidak semena-mena, Sakinah bertanya kepada Zizan, Michael Ang dan Ajak di satu majlis apakah warna seluar dalam yang dipakai mereka. Dapat dilihat, Zizan nampak kurang selesa dengan pertanyaan tersebut namun sikapnya yang spontan menyelamatkan keadaan.
Menurut Zizan, dia memakai ‘spender’ silver dan bra-vo sementara Michael Ang menyatakan dia tidak memakai seluar dalam manakala Ajak Shiro, memakai string.
Mungkin selepas ini, artis lain perlu berhati-hati apabila berada berdekatan Sakinah kerana tidak mustahil dia tiba-tiba meminta anda menyertai telatahnya dalam Keek dengan bertanyakan soalan yang tak disangka-sangka. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments