Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » TIPS: Cara Menggayakan Busana Metalik~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post




Tidak ramai yang tahu bahawa warna metalik boleh membangkitkan aura glamor kepada si pemakainya. Untuk menggayakan busana metalik ini, tidak perlu mengenakan terlalu banyak aksesori kerana ianya sudah cukup untuk menimbulkan aura glamor.

Namun, yang kurang menarik mengenai pemilihan warna ini adalah ia tidak sesuai bagi mereka yang bertubuh gempal. Ini kerana warna metalik akan membuatkan si pemakai akan kelihat lebih besar dari saiz sebenar.

Pun begitu, ia tidak bermakna wanita atau lelaki yang bertubuh gempal tidak boleh menggayakan warna metalik ini. jika tidak boleh guna dalam pakaian, ia boleh dikenakan pada tudung, beg tangan ataupun kasut.

Tampilkan kelainan dalam penampilan anda untuk menjadikan gaya anda berbeza. Jangan bataskan fesyen anda hanya kerana anda lihat tubuh anda tidak menarik.

Jika anda ingin mengikuti trend fesyen semasa, anda haruslah berani dan juga perlu berhati-hati. Tanya pendapat orang lain yang lebih tahu untuk mendapat gaya yang menarik. Jangan hanya mengikuti peredaran trend tanpa mengambil kira kesesuaian diri agar anda tidak menjadi 'mangsa fesyen'.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments