Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pelajar Bertudung Tapi Bergambar Tunjuk Isyarat Lucah... Apa Kes?? (4 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Ni budak-budak sekolah ni anak sapa ni? Kenapa yang sampai teruk sangat perilaku ni? Aku rasa cikgu-cikgu kat sekolah tak ajar benda-benda ni semua kat sekolah. Rasanya, mak bapak budak-budak ni pun rasanya tak ajar pun tunjuk isyarat lucah begitu. Cuma, bila dah "kantoi" secara bergambar tanpa superimpose begini, siapa yang harus dipersalahkan? Mak bapak atau cikgu?

Aku rasa, budak-budak ni belajar dari luar. Mungkin terpengaruh dari budaya luar. Rasanya masa zaman aku dulu kami tak berani buat isyarat lucah macam ni. Walaupun kami tau makna isyarat tu, tapi kami tak sanggup buat pun isyarat tu...Tapi bebudak zaman ni berani terlebih. 

Nasib baik aku tak kenal budak-budak ni. Kalau aku kenal depa dan dikenal pasti adik beradik atau saudara mara aku...memang nahas la depa ni...So, aku publish gambar ni. Tujuan aku nak tunjuk kat korang, korang kenal tak? Lagi bagus kalau korang bawa gambar ni tunjuk kat mak bapak diorang. 

Kalau mak bapak diorang kasi penampar kat bebudak ni, maka mak bapak diorang memang normal. Tapi, kalau mak bapak diorang marah korang balik dan back up anak dia, memang sah mak bapak diorang memang jenis tak boleh pakai dan wajar dipersalahkan atas perangai buruk anak-anak mereka tu...





About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments