Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Video: Anjing Terperangkap Dalam Enjin Kereta sejauh 6km!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Anjing Terperangkap Dalam Enjin Kereta
Satu pasangan suami isteri terkejut apabila mendapati seekor anak anjing terperangkap dalam enjin keretanya selepas satu perjalanan sejauh kira-kira 6 kilometer.

Mereka menggunakan kereta berkenaan dari Hallandale Beach  South Florida sebelum menyedari ada sesuatu terperangkap dalam ruangan enjin kereta mereka.
Sepasukan penyelamat dari Pejabat Sheriff Daerah dipanggil ke tempat kejadian dan menemui seekor anjung di dalam bahagian enjin berdekatan stereng kereta jenis Chrysler PT itu.
Penyelamat Sheriff, Mike Jacgles berkata pasangan itu menyedari enjin tidak berfungsi seperti biasa seperti ada benda yang tersangkut.
Dalam masa kurang dua minit, anjing comel yang malang itu berjaya dikeluarkan dan tidak diketahui bagaimana anjing itu boleh berada di dalam enjin sebelum itu.
Anjing itu dibawa oleh para penyelamat untuk diperiksa dan diberikan minum air selepas kehilangan air yang banyak kerana cuaca di South Florida amat panas ketika ini.
Anjing itu diberikan nama gelaran “Road Dog” selepas di selamatkan bandar di Pantai Dania.
Menurut Mike, ia kelihatan seperti sebuah pit stop untuk perlumbaan Indi 500 di mana mereka terpaksa menanggalkan tayar kereta PT Cruiser itu.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments