Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Cucuk Minyak Masak Ke Muka Untuk Cantik, Bekas Model Tanggung Sengsara!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Hang Mioku
Seoul – Seorang wanita yang juga bekas model, Hang Mioku kini terpaksa menanggung kesengsaraan selepas mukanya menjadi hodoh dan mengerikan gara-gara terlalu ketagih kepada silikon.
Ketagihannya itu bermula selepas dia berpindah ke Jepun dan menjalani pembedahan plastik di negara itu.
Bagaimanapun selepas beberapa kali menyuntik silikon, wajahnya menjadi bengkak, menyebabkan doktor enggan memberikannya silikon lagi.
Mioku kemudiannya mula mendapatkan silikon secara haram di pasaran gelap, namun selepas ia habis digunakan, dia mula beralih kepada minyak masak.
Wanita itu menyuntik minyak masak ke mukanya hinggakan mukanya menjadi amat menakutkan.
Keadaan itu menyebabkan ibu bapanya sendiri tidak mengenali Mioku malah kanak-kanak juga mengejeknya dengan gelaran `kipas angin’ kerana mukanya lebih besar berbanding dengan badannya.
Bagi membetulkan semula wajahnya itu, dia telah membuat rayuan melalui televisyen dan selepas 10 pembedahan dijalankan, doktor berjaya membuang 60 kilogram silikon, minyak dan benda asing lain daripada mukanya.
Sementara di bahagian leher pula, sebanyak 200 gram bahan berkenaan telah dibuang.
Namun keadaan muka Mioku tetap hodoh, dan kini barulah dia berharap agar dapat kembali ke wajah asalnya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments