Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Gambar Seni Lukisan Daripada Makanan dihasilkan oleh rakuat Malaysia!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


 Hong Yi adalah seorang artis yang berbakat dan arkitek Malaysia yang menggunakan pelbagai objek tidak konvensional untuk mewujudkan potret. Sekali apabila dia mencipta potret terkenal Cina pengarah filem Zhang Yimou, dan sekali lagi, apabila dia menghasilkan gambar pemuzik Taiwan Jay Chou dengan mengotorkan kanvas dengan secawan kopi.Dan baru-baru ini, dia memberikan dirinya satu cabaran untuk mencipta seni baru menggunakan makanan sahaja, setiap hari. "'Kreativiti dengan makanan' Ia telah membantu saya menolak had kreativiti saya dengan memaksa saya untuk melahirkan reka bentuk baru setiap hari. Ia telah mengajar saya untuk tidak menjadi terlalu serius tentang apa yang saya lakukan, tetapi juga untuk memberi perhatian kepada perincian dan untuk bekerja dalam batasan kawasan yang sangat kecil. Saya telah belajar untuk keping, dadu, kacau, didihkan ... siapa sangka saya akan memerlukan bahawa untuk seni saya! "ujar beliau..
















About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments