Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Akademi Fantasia Akan Diterbitkan Semula?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Akademi Fantasia

Benarkah desas-desus mengatakan bahawa program realiti nyanyian nombor satu negara, Akademi Fantasia bakal diterbitkan semula oleh Astro?

Kalau cerita ini benar, tentunya peminat setia AF sedang tersenyum lebar ketika ini.
Yelah, AF pernah mencipta fenomenanya yang tersendiri di mana salah seorang pemenangnya, Mawi pernah menjadi kegilaan peminat di seluruh Malaysia sehingga dirinya digelar Tsumawi oleh mereka.
Selain Mawi, ramai lagi bintang-bintang AF yang berjaya mencipta nama di persada seni tempatan seperti Hafiz, Akim, Stacy, Mila, Zahid, Adam dan Vince Chong.
Bukan hanya setakat bergelar penyanyi, malahan bintang AF juga berbakat dalam bidang lakonan dan pengacaraan dan antara yang menyerlah ialah Marsha Milan Londoh, Farah Breep Breep dan Aril.
Apa-apa pun, ini cuma khabar angin, kalau nak lebih kepastian, kita tunggu sahaja nanti kenyataan rasmi oleh pihak Astro nanti.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments