Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Zain Saidin Belum Sempat Kursus Kahwin!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Zain Saidin Belum Sempat Kursus Kahwin
Sebelum ini heboh mengatakan pelakon kacukan Melayu-Inggeris, Zain Saidin mahu memperisterikan kekasih hatinya, Rozita Che Wan pada penghujung tahun ini.
Walau bagaimanapun, dia mengakui masih belum menetapkan sebarang tarikh untuk majlis itu nanti.
Zain juga turut menyatakan dia belum sempat untuk mengikuti kursus kahwin yang seharusnya dijalani oleh pasangan yang bakal berkahwin.
“Press conference untuk hal kahwin ini masih belum tahu lagi bila. Mungkin kami akan buat sidang media selepas Aidilfitri nanti. Sekarang belum ada progress apa-apa lagi. Hanya persediaan menyambut hari raya je nanti. Saya masih belum pergi kursus kahwin lagi,” katanya melalui portal Murai.
Dalam perkembangan lain, Zain bakal muncul dengan sitkom popular Oh My English musim kedua yang akan ditayangkan bermula Ahad ini jam 7.30 malam di saluran Astro Ceria.
Mynewshub.my

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments