Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Nazim Othman Tak Kisah Digelar Metroseksual!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Nazim Othman Tak Kisah Digelar Metroseksual
Pelakon lelaki terkenal, Nazim Othman tidak kisah seandainya terdapat mana-mana pihak mahu menggelarnya sebagai seorang lelaki metroseksual disebabkan kecenderunganya dalam menjaga penampilan diri.
Nazim atau nama sebenarnya, Nushrul Alif Othman berkata sepanjang lima tahun menceburkan diri dalam bidang lakonan, dirasakan sudah cukup matangnya bagi dirinya untuk menepis segala tohmahan yang dilemparkan terhadap dirinya.
“Biarlah kalau ada yang gelarkan saya lelaki metroseksual, terus-terang saya katakan disini saya tidak kisah kerana saya buat semua ini untuk kepuasan diri sendiri,” katanya kepada Rotikaya.
Nazim yang juga merupakan kekasih kepada pelakon cantik, Nabila Dally mengatakan dia memang berhabis banyak wang untuk membentuk imej sesuatu watak yang dijayakannya.
“Bayangkanlah, sekarang saya ada dua penggambaran drama berbeza dan kedua-duanya saya buat imej berbeza dari segi rambut sehinggalah pakaian sendiri.
“Jujur saya katakan, ‘wardrobe’ produksi saya tidak guna melainkan semuanya saya pakai baju sendiri,” katanya.
Nazim yang merupakan salah seorang peminat tegar K-Pop turut mengatakan dia lebih selesa bergerak kemana-mana dengan pakaian sendiri.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments