Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PSY, Najib Di Malukan Media Singapura!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


 


Konsert artis K-Pop yang popular dengan lagunya "Oppa Gangnam Style", PSY, yang diadakan di Pulau Pinang pada sambutan Tahun Baru Cina yang lalu telah mengundang pelbagai persepsi dari semua pihak. 

Konsert anjuran Mega Ultimate itu membayar RM 2 juta hanya untuk persembahan PSY, menimbulkan tanda tanya dari mana wang sebanyak itu diperolehi. Ada pihak yang mempersoalkan sama ada wang tersebut adalah wang rakyat hasil pembayaran cukai. 

Salah satu media Singapura yang membuat liputan semasa konsert tersebut, turut melaporkan sesi soal jawab PM Dato' Seri Najib Tun Razak kepada rakyat Pulau Pinang tentang kesediaan mereka untuk mengundi Barisan Nasional pada musim Pilihanraya ke-13 akan datang. 

Respon majoriti rakyat berbangsa Cina di Pulau Pinang itu menunjukkan pandangan terkini mereka terhadap Barisan Nasional, dilihat sebagai satu petanda bahawa Barisan Nasional masih belum mampu memiliki sepenuhnya hati rakyat. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments