Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Pil kapsul diperbuat daripada Emas!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Woww!!Kemewahan yang tiada batas! Mungkin itu jadi alasannya Gold Pills dibuat , sebuah kapsul yang berisi emas 24 karat diciptakan.Ukurannya hanya sekitar 2 cm, tapi harganya  US $425!! Biar betul??!!

Oleh produsennya, Citizen, pil tersebut dibuat untuk " untuk menghidupkan bahagian terdalam anda ke dalam kekayaan ". Apa akan terjadi jika ditelan? 

Pil Emas pada asalnya dilancarkan oleh Wong dan Courtney sebagai sebahagian daripada barisan 'Indulgence' mereka - projek seni bahawa komen pada masyarakat sentiasa berkembang pasaran barangan mewah ', tetapi dalam tempoh tujuh tahun yang lalu, mereka telah menjadi agak ketagihan kemewahan. 

Itu mungkin hanya perubahan orang bodoh untuk anak-anak kaya yang mencari idea-idea baru untuk  gaya hidup mereka sudah merosot ke tahap yang baru. Ia tidak jelas jika untuk harga yang disebut di atas, anda akan mendapat satu atau tiga pil emas, tetapi saya yakin beberapa orang-orang yang membeli  sebenarnya  untuk melihat jika ia membuat perhiasannya pada tahi mereka. Sama ada itu atau mereka benar-benar besar peminat Tywin Lannister.


Wong pernah membuat pil ekslusif tapi terbuat dari perak.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments