Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Hotel Legoland pertama di dunia! Best bahh!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Hotel tiga tingkat LEGOLAND sedang direka untuk memberikan para tetamu pengalaman keluarga interaktif yang telah membawa kejayaan kepada LEGOLAND California, SEA LIFE Carlsbad Akuarium dan LEGOLAND Water Park. Dicipta untuk membawa imaginasi kanak-kanak untuk hidup, LEGO bertemakan hotel akan menampilkan berwarna terang, hiasan LEGO interaktif, kolam renang dan kawasan lounge, teres, ruang acara dan restoran bufet.
LEGOLAND Hotel akan menjadi yang pertama seumpamanya di Amerika Utara dan direka untuk keluarga dengan anak-anak muda dan akan menampilkan bilik-bilik dan suite yang bertemakan  LEGOLAND paling popular:  Kerajaan dan Pengembaraan. Untuk menjadi yang pertama untuk mengetahui apabila tempahan dibuka, sila layari www.LEGOLANDHotel.com.






About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments