Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Rakyat Malaysia pertama terpesong ke perkahwinan Gay!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Ariff Alfian Rosli, pelajar dari Malaysia yang terkandas pembelajaran di Dublin, Ireland akhirnya mengalah dengan tuntutan nafsu sehingga sanggup berkahwin sesama jantina di sana.


Mereka seolah bangga pula melakukannya tanpa memikirkan lagi soal agama islam yang melarang keras seorang lelaki menyerupai wanita malah haram hukumnya berkahwin sesama jantina. Bukan agama islam sahaja yang melarang keras perkahwinan sebegini, saya percaya semua agama di dunia sekalipun melarangnya.
Jika benar lelaki yang berbaju melayu bertengkolok tersebut adalah Ariff Alfian Rosli, ternyata beliau begitu gembira dengan apa yang beliau lakukan tanpa menoleh belakang lagi. Ibarat kata pepatah melayu sudah berpatah arang, walau beliau mungkin terlupa bahawa beliau sebenarnya salah haluan.

Masih ada ruang dan peluang buat beliau, doa dari saya agar beliau cepat tersedar dari kesilapan yang di lakukannya dan bertaubat. Pintu taubat Allah masih terbuka buat beliau selagi masih ada nyawa di kandung badan . Insan mana yang tidak melakukan kesalahan, semoga Allah membuka pintu hatinya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments