Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pelancong AS Mati Dibunuh Di Bali
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



BALI - Mayat seorang pelancong wanita warga Amerika Syarikat (AS) dijumpai di dalam sebuah bagasi yang diletakkan di dalam sebuah teksi di hadapan sebuah hotel eksklusif di Bali, kata polis semalam.

Mayat, Sheila von Wiese Mack, 62, dijumpai dalam keadaan separuh bogel dengan kesan kecederaan di kepala.

Seorang pegawai polis, Djoko Hari Utomo berkata, mangsa tinggal di Hotel St. Regis bersama anak perempuannya, Heather, 19, dan teman lelaki gadis berkenaan, Tommy Schaefer, 21, sejak beberapa hari lalu.

Katanya, rakaman kamera keselamatan mendapati mangsa bertengkar dengan Schaefer di lobi hotel pada malam sebelum mayat wanita itu dijumpai.

"Keesokan harinya pasangan berkenaan mendaftar keluar daripada hotel dan memasukkan beberapa beg pakaian termasuk yang mengandungi mayat mangsa di dalam sebuah teksi.
"Mayat mangsa ditemui selepas pasangan berkenaan tidak muncul untuk menaiki teksi tersebut," katanya.
Menurutnya, pasangan kekasih itu ditangkap di kawasan hotel dan mereka kini disoal siasat kerana disyaki terlibat membunuh mangsa. - AFP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments