Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pelakon Nisha Dirr 'Bersuamikan' Penagih Dadah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Ketika Nisha Dirr mula melangkah dalam bidang lakonan 10 tahun lalu, dia membawa bersama pesanan ibunya agar menjaga perilaku dan usah sekali-kali menconteng arang ke muka keluarga.

Biarpun ketika itu usianya baru 19 tahun, dia sudah nekad menjadikan pesanan itu sebagai azimat demi memburu cita-cita dalam dunia yang mencabar. 

Pemilik nama sebenar Nik Shahri’ah Nik Dir ini bersyukur kerana sejak menjadi pelakon dia belum pernah menjadi mangsa gosip liar dan diburu kontroversi.
Rezeki juga sentiasa berpihak kepadanya kerana saban minggu ada saja tawaran yang menjemput dan terbaru bakal menjalani penggambaran drama episod berjudul Waris Kasih bagi slot Azalea di TV3.  

“Pesanan ibu dulu akan saya ingat sampai bila-bila. Berkat doa serta keizinan ibu yang membenarkan saya berlakon juga saya masih di sini biarpun ramai bakat-bakat baru muncul setiap hari. Tiada rasa cemburu atau iri hati kerana saya sendiri masih belajar dan berkongsi rezeki yang Allah SWT sediakan. 

“Watak lakonan yang diberikan pengarah pun semakin mencabar kewibawaan seperti dalam Waris Kasih. Peranan saya sebagai Yati sangat berat dan sarat dengan emosi. Waris Kasih menceritakan penderitaan kami lima beradik yang sangat susah sehinggalah Yati berkahwin dia terus mewarisi kedaifan keluarganya kerana bersuamikan penagih dadah dan penganggur. HM

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments