Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Ratusan Pelajar Lelaki Bawah Umur Dijangkiti HIV Selepas Langgan Pelacur
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Gara - gara berhubungan seks dengan seorang pekerja seks komersil yang mempunyai HIV, ratusan pelajar disyaki dijangkiti virus tersebut .

Peristiwa ini terjadi di Israel . Malapetaka itu bermula selepas seorang pelajar berhubungan intim dengan pelacur tersebut . Tindakannya merakam dan menyebarkan kepada rakan - rakannya telah menyebabkan ramai pelajar  melakukan hubungan terlarang tersebut . Apatah lagi hubungan seks itu dilakukan secara percuma .

Salah seorang mangsa mengatakan bahawa dia merasa tidak punya pilihan selain untuk tidur dengan pelacur yang tidak meminta wang mereka  selain semua rakan - rakannya tidur dengan pelacur itu "

Aksi ini akhirnya berakhir di balai polis dan wanita tersebut ditahan oleh polis kerana berhubungan seks dengan ratusan kanak-kanak lelaki di bawah umur tersebut .

Kanak-kanak itu semua di bawah usia 14 tahun dan wanita itu sedang disiasat oleh polis selepas sekumpulan ibu bapa membuat aduan tentang dirinya. Dia kini menghadapi tuduhan merogol kanak-kanak.

 
Sumber: tribunnews.com

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments