Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Inilah Mee Segera Goreng Paling Pedas Di Dunia
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


 Bagi sebahagian orang, makanan tidak enak jika tidak pedas . Maka tidak hairanlah jika makanan ringan pedas begitu disukai. Bagi memenuhi keinginan penggemar masakan pedas , sebuah syarikat mi segera di Jepun menghasilkan mee goreng paling pedas di dunia .

Yakisoba , salah satu pengeluar mi segera dari Jepun baru - baru ini mendakwa telah membuat mee goreng segera paling pedas dan boleh membuat anda bermandi peluh seperti dilapor oleh stomp.com.sg . Nama mee ini adalah EDGE : DEVIL HOT.

Mee segera ini dilengkapi sayuran , kicap , rempah dan serbuk cili kering yang sangat banyak , sehingga boleh dipastikan rasanya super duper pedas . Bahkan di pembungkusnya sudah diberi amaran :

WAY TOO MUCH HOT PEPPER



Beberapa orang sudah cuba mee goreng segera super pedas ini telah menulis di forum gigazine.net . Menurut ulasan , rasanya memang sangat pedas , namun tidak sampai membuat rasa terbakar di mulut atau tekak .

" Bos saya bahkan tidak memerlukan air minum saat menikmatinya dan hanya perlu sekali duduk untuk menghabiskannya , " ujar salah seorang penggemar mee Yakisoba .

" Saya merasa baik - baik saja ketika makan , tapi lidah saya terasa menyengat dan mula berpeluh , hidung berair . Tapi  cuma itu saja , " katanya.

Namun, pengeluaran mee segera ini adalah terhad.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments