Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pelajar Wanita IPTS Buang Bayi Dalam Mangkuk Tandas
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


KUALA TERENGGANU - Seorang pelajar perempuan sebuah institusi pengajian tinggi swasta di sini terkejut besar apabila menemui mayat bayi lelaki yang dipercayai baru dilahirkan dalam mangkuk tandas di rumah sewanya di Flat Awam Padang Hiliran di sini awal pagi semalam.
Dalam kejadian pada pukul 2.30 pagi, pelajar itu pada mulanya tersentak melihat seorang rakan serumahnya yang tidak bermaya terbaring di hadapan tandas di rumah tersebut.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner K. Manoharan berkata, pelajar berkenaan yang menemui tompokan darah di dalam tandas telah menjenguk ke dalam mangkuk tandas lalu menemui mayat bayi tersebut.
"Bimbang keadaan rakan serumahnya yang berusia 21 tahun itu, pelajar tersebut segera menghubungi ambulans dan suspek dikejarkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah di sini. Suspek dilaporkan berada dalam keadaan stabil," katanya. Kosmo



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments