Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PDRM Siasat Unsur Sabotaj MH192
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Putrajaya: Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan melakukan siasatan terperinci berhubung sebarang kemungkinan termasuk unsur sabotaj berkait beberapa insiden membabitkan pesawat Penerbangan Malaysia MH192.
Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, pihaknya akan mengambil langkah sepatutnya bagi menyiasat perkara berkenaan. 
“Kita akan mengambil langkah yang sepatutnya bagi menyiasat perkara itu,” katanya ringkas pada sidang media selepas menghadiri Persidangan International Association of Police Academies (INTERPA) di sini, semalam. 

Hadir sama, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Sebelum ini, Pemangku Menteri Pengangkutan yang juga Menteri Pertahanan Datuk Seri Hishammuddin Hussein meminta PDRM khususnya Cawangan Khas Bukit Aman menyiasat sebarang kemungkinan berlakunya sabotaj terhadap Penerbangan Malaysia.

Hishammuddin dilaporkan berkata, beliau melihat perkara berkenaan dari pelbagai sudut termasuk segala kemungkinan yang timbul mengenai segala kejadian yang menimpa MAS sejak kebelakangan ini. 

Beliau dilaporkan berkata demikian dalam sidang media selepas bertemu penumpang pesawat MH192 di KLIA awal pagi, semalam. HM

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments