Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Rebecca Balas Isu Dress Ketat "Teletubbies" Di Instagram
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



KUALA LUMPUR – : Semalam, penulis sedar kecoh di laman sosial dan laman sesawang memperkatakan tentang cara pemakaian pelakon Rebecca Nur Islam yang dilihat sendat dan tidak sesuai dengan imej barunya bertudung itu.
Pelakon yang baru berhijab penuh selepas menunaikan Umrah itu mengenakan pakaian ala jump suit berona merah dan dari penglihatan penulis memang ia agak ketat dari bahagian pinggang hingga ke bawah.
Rakan penulis yang merupakan pengikutnya di laman sosial Instagram itu memberitahu Rebecca sedar apabila pakaiannya itu diperkatakan dan dia telah memuat naik foto kartun Teletubies berwarna merah seperti yang telah disamakan oleh pihak yang bertanggungjawab menyebarkan cerita ini.
Menerusi foto itu Rebecca memberitahu bersyukur kerana dia dan anaknya memang suka akan kartun itu dan sedar ada yang menyebarkan gambar tersebut hanya untuk menjatuhkannya.
Dia seperti agak marah dengan pengikutnya di Instagram yang dipercayai bertanggugkawab menyebarkan gambar-gambar dari akaunya yang dikatakan private. Dia menganggap pihak itu seorang silent killer dan suka membuat dosa dengan mudah.
Rebecca dalam kapsyennya itu turut memberithau menerusi pemakaiannya tersebut dia hanya menjadi diri dia sendiri dan sedang mencuba untuk mengikut cara atau jalan Islam yang sebenar kerana menurutnya tiada siapa yang sempurna.

Berikut merupakan kapsyen dari foto Teletubies yang dimuat naik:
“There said I’m a Teletubbies…???Anyway me and my daughter’s Love the TELETUBiES❤️Alhamdulillah,i notice that the photo circulated to the public was taken from my personal collection in my PRIVATE IG,which is not accessible by the public as it is Lock….i assume that the circulation was made by my followers which intend to tarnish my image for which this character assassination is much worst than the TELETUBBiES……because of this one Silent Killer”FOLLOWER”,the public as made accusation which could result in them getting a FREE sin

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments