Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pemilik Kedai Hasilkan Ferrero Rocher Terbesar
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang pemilik kedai biskut yang mempunyai minat yang mendalam kepada coklat telah menghasilkan coklat Ferrero Rocher terbesar di dunia.
Pekedai John Clarkson mendapat inspirasi menghasilkan coklat seberat 5kg itu selepas coklat berkenaan yang bersaiz biasa mendapat sambutan menggalakkan pelanggan di kedainya Mister Eaters Chippy di Preston, Lancashire, United Kingdom.
Coklat Ferrero Rocher terbesar itu bersaiz 10 kali lebih daripada coklat sama bersaiz asal dan ia mengandungi kira-kira 25,000 kalori.
“Kami mendapat resipi rahsia coklat Ferrero Rocher dari Amerika Syarikat yang membenarkan kami menghasilkannya dalam kuantiti yang banyak dan kini kami hasilkan versi yang besar,” kata isterinya Corinne Clarkson kepada akhbar Lancashire Evening Post.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments