Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Kantoi Liwat Anjing Teman Wanita !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Seorang remaja yang didapati bersalah melakukan seks dengan anjing peliharaan teman wanitanya berjaya mengelak hukuman penjara selepas mahkamah memutuskan kelakuannya itu adalah ‘kegilaan selama 30 saat’.
Wayne Bryson, 19, ditahan selepas teman wanita menemui klip video mengejutkan Wayne melakukan seks pada anjing baka Staffordshire yang berusia 4 tahun dan diberi nama Rudi di telefon bimbitnya.
Dia segera menyerahkan klip video tersebut kepada polis.
Peguambela Gordon Holt dalam hujahnya berkata, tindakan bodoh itu telah memusnahkan seluruh hidup Wayne dan akan membayanginya sampai bila-bila.
Disebabkan kejadian memalukan itu, Wayne dibuang daripada keluarga dan ditinggalkan teman wanita.
Wayne yang mengaku salah dijatuhi hukuman penjara empat bulan, digantung selama dua tahun dan dimasukkan dalam senarai pesalah seks selama tujuh tahun.
Di mahkamah sama, Wayne turut mengaku salah memiliki 315 gram daun ganja.
Ketika perbicaraan berlangsung, seseorang yang tidak dikenali telah menjerit dari ruang awam mahkamah mencerca perbuatannya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments