Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Che Ta Dikritik Lagi Akibat Makin Seksi Selepas Kahwin ?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Rozita Che Wan selebriti jelita yang semakin hari semakin jelita, isteri kepada aktor kacak Zain Saidin ini sering menjadi kritikan peminat, tempat yang selalu peminat kritik adalah di laman-laman sosial Che Ta.


Berbagai kritikan di lemparkan di wall instargam Che Ta, konon nya sebagai nasihat dari mereka untuk selebriti jelita itu ,mereka rasa cara ini mereka dapat menasihati selebriti jelita itu berubah ke cara lebih baik, mungkin sudah lumarah jadi orang di kenali sentiasa di kritik.
Che Ta dan Suami nya Zain kini bercuti di Krabi mereka masih dalam mood bulan madu, beberapa gambar yang di muat naik oleh Che Ta di laman sosial ternyata Che Ta amat gembira dengan kehidupan nya kini bersama suami tersayang,  jom tengok gambar- gambar romantis mereka di Krabi.





Pada peminat-peminat Che Ta dan Zain elok lah kira nya kita medoakan kebahagian mereka, dari kita sentiasa kritik apa yang mereka buat, mereka tahu apa yang mereka buat, hormati lah keperbadian diaorang, Admin berharap Che Ta dan Zain terus bahagian selamanya, pedulikan kritikan yang baik di ambil pengajaran yang tidak baik di lupakan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments