Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Usia Muda Tapi Penyakit Buat Muka Jadi Tua
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



PELIK tetapi itulah yang terjadi pada Nguyen Thi Phuong, apabila wajah bertukar menjadi seperti berumur 70 tahun walaupun usia sebenarnya 26 tahun.
Memetik kenyataan dari Dilansir OddityCentral, Thi Phuong menderita reaksi alergi dan meminum ubat untuk mengatasi alerginya. Tak disangka ternyata obat itu justru mengubah penampilannya menjadi seorang wanita tua.
Perkara ini terjadi apabila dia alahan pada makanan laut, karena tidak tahan, akhirnya kulitnya kemerahan dan gatal-gatal.
Thi Phuong kemudian secara tak sedar sering menggaruk dalam tidur dan kemudian suaminya, Nguyen Thanh Tuyen, membelikannya ubat dari klinik berdekatan.
Tapi malangnya ubat tersebut tidak berkesan malah menyebabkan alahan Nguyen lebih teruk.

Thi Phuong memutuskan untuk mendapat rawatan doktor dan kemudian diberi pil untuk dermatitis. Sekali lagi ubat tersebut membuat keadaannya makin parah.
Wajahnya bengkak-bengkak dan kulitnya seperti berkedut dan Ia menghentikan pengambilan ubat tersebut, kemudian beralih pada cara alternatif.



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments