Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Sosej Dari Najis Bayi Boleh Sihatkan Badan ??
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Seorang penyelidik di Sepanyol baru - baru ini mendakwa bahawa najis bayi mempunyai bakteria sihat yang boleh dicampurkan ke makanan . Dia juga menjelaskan bahawa bakteria ini merupakan sumber probiotik yang boleh meningkatkan kesihatan bagi usus kita .

Hal ini turut diperkuatkan dengan kajian di Buck Institute , California . Mereka mengatakan bahawa sosej najis bayi ini juga membantu untuk mencegah penuaan . Bakteria ini mempunyai sumber keseimbangan yang boleh membuat tubuh menolak virus penyakit seperti kanser dan diabetes .

Cara pembuatan sosej ini juga cukup mudah . Bakteria sihat yang diperolehi dari najis bayi ini ini akan dicampurkan dalam daging mentah . Setelah melalui beberapa peringkat , sosej ini sudah boleh dimakan .

Hasil kajian ini tentu membuat heboh para netter , kebanyakan merasa jijik dengan sosej najis bayi tersebut . " Masih banyak makanan sihat lain , kenapa harus najis bayi ? " ujar salah seorang netter . " Mendengarnya saja membuatku ingin muntah , " sambung netter lain

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments