Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mayat Tanpa Kepala Ditemui Dalam Kubur Besar Di Mexico
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



MEXICO - Polis Mexico dilaporkan menemui kubur besar di kawasan terpencil di Tinguindin, mengandungi 20 mayat tanpa kepala .
Selain Tinguindin, kubur yang mengandungi empat jasad tanpa kepala juga dijumpai  di daerah Zacan. Kubur tersebut ditemui oleh penduduk setempat .

Diyakini mayat-mayat yang ditemui merupakan korban keganasan dari kartel dadah yang beroperasi di daerah tersebut . Hal tersebut turut diakui oleh jurucakap dari desa Tinguindin .

Kubur tanpa kepala itu adalah mayat korban kekerasan kartel dadah . Hal ini disebabkan penduduk desa Tinguindin melakukan penentangan atas kejahatan kumpulan kartel dadah .

Dilapor dari BBC , Sabtu ( 8/2/2014 ) , penentangan yang dilakukan penduduk kampung disebabkan oleh gagalnya pihak keselamatan Mexico dalam memastikan keselamatan mereka .

Ketika ini pihak berkuasa telah melakukan siasatan atas penemuan kubur besar ini . Mereka menfokuskan siasatan kepada sejak bila mayat-mayat ini dibuang di ke kubur besar tersebut .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments