Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Inggeris Jual Kekasihnya Di eBay
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Pelbagai cara boleh dilakukan pasangan untuk menunjukan kasih sayangnya menjelang perayaan Valentine . Tapi apa yang dilakukan lelaki ini sememangnya bodoh , dia menjual kekasihnya di laman eBay .
eBay sendiri sebenarnya tidak membenarkan penjualan manusia , tapi entah bagaimana  lelaki Inggeris itu boleh terlepas dan menarik puluhan pengunjung eBay .

Lelaki bernama Shaun Coles itu menjual kekasihnya , Debbie Moran , yang sudah memasuki usia lanjut . Padahal keduanya mempunyai hubungan yang romantis dan sudah menjalin kasih sejak 6 tahun.

Tindakan Coles yang menjual kekasinya di eBay berjaya menarik perhatian pengunjung laman web tersebut , bahkan ada 50 pengguna yang ingin membeli dengan tawaran tertinggi mencapai US $ 1,081.

Namun pada akhirnya Coles mengaku bahawa dia hanya main-main mahu menjual kekasihnya . Ini hanya hal bodoh yang dia lakukan sebagai bentuk hadiah menjelang perayaan valentine .

" Saya tidak pernah bersungguh - sungguh ingin menjualnya , " kata Coles , ketika diwawancara ITV, isnin ( 10/2/2014 ) .

" Itu semua hanya permainan , " tambah Moran.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments