Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lentokkan Bontot Saya ORIGINAL Bukan Pakai Padding, Squat Squat Squat ! - Tasha Shilla
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Seperti yang umum sedia maklum, Anugerah Meletop ERA (AME) sudah pun melabuhkan tirainya pada malam Sabtu lepas dan meninggalkan pelbagai respon positif serta negatif di kalangan penonton.



Majlis anugerah tersebut menyaksikan ramai selebriti tempatan bergaya sakan dengan pakaian yang dihasilkan oleh pereka fesyen pilihan masing-masing.



Selain daripada Neelofa yang mendapat kritikan pedas dengan fesyen peliknya, Tasha Shilla turut mendapat perhatian daripada pengikut tegar perkembangan seni tempatan.

Memang tidak dapat dinafikan, busana yang dipakai oleh Tasha nampak cantik, tiada cacat cela, dan berjaya menyerlahkan bentuk badannya dengan sempurna.

Bagaimanapun, timbul pula spekulasi yang mengatakan Tasha memakai padding supaya bahagian dada dan punggungnya kelihatan lebih menonjol.


Tasha yang dihubungi oleh OHBULAN! sebentar tadi menafikan perkara itu sekeras-kerasnya sambil menegaskan badannya adalah original.


Saya taknak komen banyak pasal ni. Terpulanglah orang nak cakap apa. Apa yang ada di badan saya memang original sebab saya selalu amalkan senaman. Saya tak perlukan padding.

Kalau orang kat luar sana nak bentuk badan macam saya, pergilah buat senaman. Kawan saya, Sakinah pun dah buat kelas senaman, boleh ikut serta untuk miliki badan yang cantik dan sihat.





About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments