Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » GOSIP PANAS - Isteri Izzue Islam Tak Cemburukan Anzalna Dengan Adegan Peluk 'OVER'
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


BARU-BARU ini timbul cerita yang kurang enak mengenai pelakon Izzue Islam dan Anzalna Nasir yang dikatakan bermasam muka gara-gara Izzue yang mahu menjaga hati isterinya.
Kononnya, Izzue kurang selesa dengan Anzalna yang dikatakan berlebih-lebihan dalam menghayati watak.
Bagaimanapun, menerusi portal hiburan GUA, isteri merangkap pengurus Izzue, Awin Nurin memberikan kenyataan menafikan perkara tersebut.
Menurutnya, dia sendiri tidak tahu bagaimana isu ini boleh timbul dan tidak wujud sebarang masalah daripada pihak mereka.
“Ini bukan pertama kali Izzue berlakon adegan pegang, peluk, dukung dan tidur sekatil. Awin malas nak memanjangkan cerita. Lagipun ini bukan kali pertama Awin turun ke lokasi penggambaran. Malah ketika Izzue berlakon drama bersiri ‘Sebenarnya Saya Isteri Dia’ juga Awin turut berada di set,”jelasnya.
Jika difikirkan, benar juga apa yang dikatakan Awin itu.
Kalau dia memang jenis yang kuat cemburu, rasanya Izzue mungkin tak akan bergelar pelakon pada hari ini.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments