Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Ajar Anak Dengan Seret 100 Meter Tanpa Pakaian
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


SICHUAN – Penduduk di China mempunyai pelbagai cara mengajar anak yang disifatkan degil. Antaranya ialah dengan menanggalkan baju anaknya itu dan mengheretnya sejauh 100 meter di jalan.
Namun ia tidak dianggap sebagai kes dera oleh polis dan polis juga enggan campur tangan.’
Keadaan ini nyata mengejutkan penduduk di negara itu tentang bagaimana layanan kasar yang diterima oleh budak perempuan itu daripada bapanya.
Imej yang tidak menyenangkan itu telah dirakamkan oleh pejalan kaki di situ dan kemudiannya mereka memuat naik di internet.
Apalagi, ia menyebabkan media sosial kecoh dengan kejadian ini.
Menurut Shanghaiist, lelaki itu dikatakan hilang sabar dengan perangai kanak-kanak berkenaan yang enggan memakai jaket selama beberapa jam.
Kerana marah, dia menanggalkan baju kanak-kanak itu secara kasar dan mengheret budak itu tanpa mengetahui aksinya dirakamkan.
Bagaimanapun jirannya memberitahu, gambar tersebut berbeza dengan perangai sebenar lelaki itu yang dikatakan terlalu memanjakan anaknya dan tidak pernah langsung memukulnya.
Dia dilaporkan memberi apa sahaja yang diinginkan oleh anaknya, termasuk jaket yang enggan dipakai budak

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments