Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Emma Maembong Akui Ada Berkunjung Ke Rumah Zizan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Sejak isu mereka bersekedudukan mendapat perhatian ramai, banyak pihak mula menagih penjelasan daripada Emma Maembong dan Zizan Razak berhubung isu tersebut.
Emma, gadis cantik yang dikaitkan bercinta dengan Zizan mengakui dia ada berkunjung ke rumah pelawak tersebut tetapi mereka tidak pernah berdua-duaan dalam rumah tersebut kerana Zizan tidak tinggal berseorangan.
Selain itu, gadis berusia 22 tahun ini juga mengatakan dia gemar menumpang Zizan sekali sekiranya mereka perlu menghadiri majlis hiburan yang sama.
Lantas, mungkin daripada situ jiran Zizan terus menuduh mereka bersekedudukan.
“Mungkin mereka nampak Emma masuk kat dalam tapi tak tahu siapa ada di dalam. Padahal ibu bapa Zizan ada. Macam mana mereka boleh tahu dalam rumah ada berapa orang? Emma tak marah, mungkin orang ramai sebenarnya nak tahu apa status kami.
“Saya mengaku saya rapat dengan Zizan. Cuma sekarang ni kalau ada jodoh, InsyaAllah,” katanya memetik Rotikaya.
Menurut Emma lagi, dia meminta orang luar berhenti membuat ceirta yang tidak baik mengenai dirinya selain dia bersyukur keluarganya tidak cepat melatah dengan segala kontroversi yang menimpa dirinya sepanjang bergelar anak seni.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments