Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bekas Pemain Bola Sepak Kebangsaan Nyaris Maut Kemalangan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



KELIBANG - Seorang bekas pemain bola sepak Kedah dan Kebangsaan era 90an, Lee Thean Ewe, 43, nyaris maut selepas terlibat dalam kemalangan di Jalan Kelibang menuju ke Bandar Kuah, kira-kira jam 2.30 petang, semalam.

Dalam kejadian tersebut, kereta yang dipandunya terbabas lalu melanggar tiang elektrik sehingga mengakibatkan hadapan keretanya remuk.

Mangsa, ketika ditemui Sinar Harian ketika kejadian berkata tidak mengalami apa-apa kecederaan serius hanya hentakan di kepala.

"Yang penting saya selamat. Saya nampak seperti seseorang hendak melintas jalan dan sebab itu saya cuba mengelak," katanya yang kelihatan trauma akibat nahas berkenaan.

Penduduk berdekatan tempat kejadian, Norman Abdul Latif, 38, berkata kemalangan memang kerap berlaku di jalan berkenaan.

"Pernah juga sehingga menyebabkan kematian. Selain kecuaian pemandu, struktur jalan yang kurang elok juga boleh menjadi faktor berlaku kemalangan.

"Saya mohon pihak bertanggungjawab meneliti semula keadaan jalan di sini. Ramai pemilik rumah di tepi jalan terpaksa mendirikan tembok untuk mengelak kereta terbabas ke dalam kawasan rumah mereka," katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments