Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » DJ Naim Suria FM Kemalangan Jalanraya
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Pendengar setia radio Suria FM pasti mengenali deejay Naim Tahak yang mengacarakan rancangan Suria Intro yang memperkenalkan lagu dan penyanyi baru, Suria Nova (interaksi dan dedikasi) dan Grandstand Suria (berkaitan sukan).
Jika anda tertanya-tanya mengapa suara Naim tiba-tiba tidak kedengaran sehari dua ini, ia disebabkan dia terlibat dengan kemalangan di Lebuhraya Damansara – Puchong ketika dalam perjalanan ke konti, Sabtu lalu.
Akibatnya Naim terpaksa menerima rawatan di Pusat Perubatan Kelana Jaya.
Walaupun jika dilihat pada kenderaannya, kemalangan dipercayai agak teruk juga tetapi Naim disahkan cuma mengalami kecederaan ringan dan akan sembuh tidak lama lagi.
 Dalam keadaan cuaca tidak berapa elok sejak dua menjak ini, diharapkan kita semua lebih berhati-hati di jalanraya untuk mengelak sebarang kejadian tak diingini.
Buat deejay Naim, mudah-mudahan segera sembuh dan dapat bertugas seperti biasa.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments