Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Polis Tembak Van Dinaiki Kanak-Kanak Dipecat
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


SANTA FE, New Mexico - Seorang anggota polis negeri New Mexico yang dirakam menembak ke arah sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) yang sarat dengan kanak-kanak telah dipecat.
Anggota polis itu, Elias Montoya dipecat susulan insiden pada 28 Oktober lalu apabila dia melepaskan beberapa das tembakan ke arah van mini yang beredar selepas pemandunya bertengkar dengan polis.
Terdahulu, Montoya yang menaiki kereta peronda polis bersama dua anggota lain mengarahkan pemandu van supaya berhenti kerana memandu melebihi had laju.
Kenderaan tersebut dipandu oleh seorang wanita, Oriana Ferrell yang membawa bersama lima anaknya untuk melawat sebuah pesta di New Orleans.
Polis negeri New Mexico memberitahu akhbar Amerika Syarikat, Journal bahawa pihaknya enggan mengulas lanjut berhubung kejadian tersebut.
Namun, pihak berkuasa berkenaan memberitahu, dua anggota lain yang tidak melepaskan tembakan akan terus dikekalkan.
Montoya menyatakan dalam laporan polis yang dibuat selepas insiden itu bahawa dia menembak tayar kiri MPV berkenaan untuk menghentikannya.
"Saya menembak tayar dan bukan pemandunya kerana kenderaan itu dipenuhi penumpang," katanya.
Setakat ini masih tidak dapat dipastikan sama ada terdapat peluru yang mengenai badan van itu tetapi tiada kecederaan dilaporkan dalam kejadian tersebut. - Agensi




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments