Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mahasiswi Jual Foto Bogelnya Untuk Beli Sebuah Skuter Baru
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Naples - UNTUK mendapatkan barangan yang diingini pelbagai cara dilakukan . Parahnya , mahasiswi undang-undang di University of Naples Federico II nekad menjual foto - foto bogel dirinya agar boleh membeli skuter baru .
Mahasiswi berdarah Itali bernama Mary ini memaparkan iklan di laman Facebooknya dengan menutupi wajahnya memegang sebuah kertas berisi tulisan .

" Saya bersenang - senang sekarang dengan cara ini , kerana di masa depan saya melihat mencari pekerjaan akan sangat sukar , " tulis Mary dalam statusnya di laman Facebooknya , seperti yang dilaporkan oleh Mirror ( 7/12/2013 ) ..

" Mesej ini jelas bukan bererti seolah - olah saya menawarkan seks . Dengan cara ini saya ingin bersenang - senang dengan membuat foto bogel , " ujarnya .

Sementara itu , kerana banyak ibu bapa pelajar yang melaporkannya pihak kakitangan di University of Naples Federico II sedang menyiasat kes tersebut .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments