Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Logan Fazio, paparazzi cantik dan seksi seperti selebriti
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Apa yang ada di benak anda apabila mendengar kata paparazzi ? Mungkin profesion ini sangat dibenci oleh para selebriti kerana berjaya mengabadikan saat-saat tak terduga .
Namun jika anda melihat sosok paparazzi bernama Logan Fazio mungkin anda akan berfikir dia adalah seorang selebriti kerana badannya yang aduhai dan mukannya berparas cantik .

Bahkan kerana cantiknya, Logan, kini juga menjadi sasaran petikan para paparazzi lain saat dirinya sedang memfoto selebriti .

Terkini , bukti Logan menjadi sasaran tembak paparazzi lain saat foto dirinya sedang berjalan bersama penyanyi Lenny Kravitz . Foto itu pun dimuat naik oleh Logan di akaun facebooknya , Logan Fazio .

Logan yang berpusat di Miami sering diajak bergambar bersama selebriti . Salah satu contoh , saat dirinya mendapat pelukan hangat dari Kanye West dan berjalan bersama dengan Kim Kardashian .

Salah satu media di Britain, Dailystar , mengangkat dirinya menjadi berita mengenai paparazzi cantik.




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments