Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Reza Mohamad Mengaku Sudah Kahwin
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



mgettingmarried

Peminat stesen radio Suria Fm, pasti tahu bahawa salah seorang penyampainya, Reza Mohamed kini sedang bercuti panjang.

Bagaimanapun tak ada angin tak ada ribut, tiba-tiba Reza dikatakan sudah berkahwin. Pasangan yang menjadi pilihan hatinya merupakan pemuzik dan pelakon asal Brunei, Liyana Yus.

Sejurus selepas Reza memuatnaik gambar perkahwinannya di Instagram semalam, bekas bintang Akademi Fantasia itu terus menerima banyak ucapan tahniah daripada para peminat.
Reza pun nampaknya melayan kesemua ucapan berkenaan dengan mengucapkan terima kasih dan mengaku baru sahaja berkahwin apabila ada peminat yang bertanya kesahihah perkara ini.

rezasyatq

Malah Reza, turut dilihat menyapa Liyana di Instagram dengan panggilan ‘Wifey’.

helowifey

Tapi  ternyata semua ini hanya tipu dan propa semara-mata!

Setelah diselidik majlis perkahwinan yang menyaksikan Reza dan Liyana mengenakan persalinan songket merah itu cuma sebahagian acara yang diatur dalam Program Asean Explore Quest Malaysia 2013 yang disertai mereka.

Program yang disertai 107 peserta terdiri daripada selebriti, wakil media dan pelancongan termasuk dari Vietnam, Filipina dan Myanmar ini diadakan sempena Tahun Melawat Malaysia 2014.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments