Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Belahan Dada Selebriti Ini Buatkan Pengacaranya Tak Senang Duduk
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Gara-gara baju yang terlalu seksi, dada Alicia Key hampir terlihat kepada umum. Lebih parah ketika itu beliau tampil dalam sebuah rancangan bual bicara di television. Apa cer ni?

Daily Mail melaporkan, ketika Alicia Keys muncul dalam racangan Late Night With Jimmy Falon pada Rabu lalu, penampilan wanita berusia 31 tahun itu memang seksi dengan bajunya yang mempunyai belahan luas di bahagian dada.


Dek kerana keseksian baju tersebut, penyanyi tersebut nyaris mengalama wardrobe malfunction. Ketika sedang berbual dengan Jimmya Falon, Alicia tida menyedari payudaranya hampir terkeluar dari baju yang dipakai.


Mujurlah ianya tidak berlaku sedemikian. Racangan tersebut juga berlangsung lancar walaupun penampilan seksi Alicia menyebabkan ramai penonton menarik nafas panjang!


Pada malam itu, Alicia muncul dengan mengenakan baju berwarna ungu bersama skirt paras lutut berwarna merah. Alicia turut menghiburkan penonton dengan suara emasnya pada malam tersebut.



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments