Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Galaxy S5 Samsung Dengan Pengimbas Iris
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Galaxy-S5

Samsung mungkin tidak mengaplikasikan teknologi imbasan cap jari pada telefon pintar keluarannya seperti Apple,namun mereka mempunyai idea yang lebih baik: pengimbas iris!
Pakar biometrik meramalkan teknologi pembacaan optik itu akan menjadi trend hangat dalam kalangan pengeluar telefon pintar.

Apple mempelopori sekuriti cap jari TouchID pada model iPhone 5S dan 5C mereka, diikuti HTC yang melengkapi model One Max terbarunya dengan teknologi yang sama.

Menurut sumber daripada AndroidSaS, Samsung kini sedang dalam fasa menguji teknlogi ‘eye scanner’ itu. Tiada penjelasan lanjut diberikan tentang sebab syarikat telekomunikasi Korea Selatan itu memilih untuk tidak mengikut jejak langkah Apple dan HTC,namun spekulasi mencanangkan mungkin ianya ada kena mengena dengan teknologi Smart Scroll yang diperkenalkan dalam model Galaxy S4.

Kesemua pembuat telefon pintar telah diberi notis oleh New York State Attorney untuk mencipta peranti yang bersekuriti tinggi bagi mengelakkan kecurian.
Samsung dijangka untuk melancarkan Galaxy S5 pada awal tahun hadapan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments