Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Budak Dibakar Gara-gara Layang-layang
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Gara-gara Layang-layang, Budak Dibakar
SANGRUR – Seorang budak berusia 12 tahun, Vidhu Jain menjadi mangsa apabila dia dibakar hidup hidup oleh dua lelaki, semata-mata kerana pergaduhan melibatkan laying-layang.
Ketika kejadian, mangsa yang merupakan anak kepada seorang penjual layang-layang itu, dalam perjalanan untuk menghantar bekalan makanan tengahari kepada adik bongsunya di sebuah sekolah di Malerkotla.
Dia kemudiannya dilihat berlari sambil menjerit selepas dicurah minyak tanah dan dibakar.
Orang ramai yang melalui jalan tersebut kemudiannya membawa Vidhu ke hospital, namun dia meninggal dunia selepas mengalami lecur 100 peratus.
Dalam pada itu, dalam kenyataanya kepada polis sebelum meninggal dunia, Vidhu tidak mengenali penyerangnya.
Namun dia menyatakan pernah bergaduh dengan suspek mengenai layang-layang, tiga hari sebelum itu.
“Budak itu berada dalam keadaan kritikal dan di depan polis serta bapanya, Naveen Jain, mangsa memberitahu bahawa dua orang telah memaksanya melalui satu kawasan pembinaan dan kemudian membakarnya,’’ kata polis yang memberitahu salah seorang daripada suspek adalah remaja bawah umur.
Sementara itu, Navneet berkata, anaknya pernah memberitahunya bahawa pergaduhan itu berlaku di depan pembantunya, di kedai mereka.
Polis kini sedang mengesan pembantu berkenaan, yang dilaporkan telah menghilangkan diri.
Laporan mengenai kejadian itu telah merebak ke seluruh bandar Ludhiana-Malerkotla dan Patiala-Malerkotla, menyebabkan penduduk di situ mengadakan tunjuk perasaan menuntut tangkapan segera dilakukan.
Selain menutup jalan, mereka juga merosakkan bas-bas di kawasan berkenaan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments