Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Miranda Kerr Tampil Seksi Pakai Dress Tanpa Pakai BRA Sehingga Menampakkan Puting~! (9 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Miranda Kerr


Nampaknya ada sesuatu yang kurang manis didengar mengenai model Australia, Miranda Kerr yang juga isteri kepada pelakon terkenal, Orlando Bloom ini.
Khabarnya, beliau tidak suka memakai pakaian dalam.

Ia jelas dilihat semasa pelancaran dokumentari fesyen Mademoiselle C di New York di mana beliau mengenakan dress renda berwarna hitam.

Bahagian atas dress yang agak jarang menunjukkan Miranda, 30, tidak memakai baju dalam sekaligus menyerlahkan buah dadanya.

Dengarnya, ini bukanlah kali pertama beliau berbuat demikian kerana pernah dilihat dalam keadaan sama di sebuah Kejohanan Terbuka AS.

Mungkinkah menjadi model jenama pakaian dalam terkemuka, Victoria’s Secret belum mampu membuatkan ibu kepada Flynn Bloom, 2, ini berfikir mengenai kepentingan memakai pakaian dalam di khalayak ramai? 







About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments