Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kenderaan Curi Ditemui Guna Google Earth
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Kereta

Aplikasi program menggunakan peta Google Earth kini mungkin boleh digunakan untuk mencari kenderaan yang hilang atau dicuri.

Seorang lelaki dari Mississippi, yang enggan identitinya disiarkan menggunakan aplikasi itu melihat lokasi di mana beliau pernah pergi untuk memburu.

Tiba-tiba beliau ternampak satu objek dari peta Google Earth kelihatan seperti rumah haram yang dibina oleh pemburu.

Beliau mengambil keputusan untuk pergi menyiasat objek berkenaan bersama anaknya, hasilnya objek itu ialah sebuah kenderaan SUV yang telah lama terbiar ditinggalkan disitu.
Menurut pihak polis, kereta jenis GMC Yukon SUV itu dilaporkan hilang awal tahun ini dikatakan dicuri di harapan sebuah kedai runcit, kata Sheriff Dean Howell.

“Keadaan kenderaan itu seperti ia sudah ditinggalkan di situ selama berbulan-bulan berdasarkan kepada keadaan semak yang tumbuh di sekeliling kereta berkenaan,” kata penyiasat Ben Brown.

Pihak polis masih memburu orang bertanggungjawab mencuri SUV berkenaan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments