Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Tak Dapat Parking Diletaknya Kereta Ditengah Jalan Raya~! Hebat....
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

CHONGQING - Aksi pelik dilakukan seorang perempuan muda di China. Kerana kesukaran mendapat tempat letak kereta di pejabatnya, wanita yang dikenal pasti bernama Xiao Xu ini nekad meletak kereta mewahnya di tengah jalan raya.

Xu, yang berusia 22 tahun, meletak kereta Maserati Granturismo seharga Rp1, 4 bilion di tengah jalan di Bandar Chongqing, barat daya China. Ketika diberitahu bahawa warga tempatan marah kerana perilakunya, wanita langsing ini malah menuduh mereka iri dengan keretanya.

Xu menjelaskan kepada pegawai-pegawai, meletak kereta di jalan raya kerana tempat letak kereta di pejabatnya penuh. Dia juga beralasan meniru perilaku pengendara lain yang meletak kereta di tengah jalan. Meski pada saat tertangkap petugas, Xu tidak boleh menjelaskan ke mana tujuan kereta-kereta itu.

Seperti dilansir Daily Mail, Rabu (14/8/2013), Wanita yang baru lulus kuliah ini meninggalkan keretanya di jalan raya yang padat dan kemudian menuju pejabatnya yang ada di lokasi sekitar.

Xu mengaku Maserati tersebut milik neneknya. Kerana letak kereta sembarangan, Xu pun kena tilang. Penduduk tempatan bernama Xing Wao, mengecam perilaku Xu. Dia menuding Xu sebagai orang kaya yang tidak patuh peraturan.

"Orang yang meletak kereta ini pastinya berasal dari keluarga kaya dan biasa melakukan semuanya sesuka hati. Mereka tidak akan mengakui peraturan dan undang-undang yang ada, "jelasnya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments