Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » "KL Gangster 2" Tersebar Di Internet Sebelum Tayangan~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Pengarah dan pelakon, Syamsul Yusof berang dan akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang terbabit dalam menyebarkan lokasi pautan muat turun filem terbaru arahannya, "KL Gangster 2" di internet sebelum tarikh tayangan filem tersebut. 

"Peringatan buat semua, pihak Skop Production dan Grand Brilliance akan mengambil tindakan keras kepada mana-mana individu yang mengedarkan/download (memuat turun) filem KL Gangster 2 tanpa kebenaran dimana-mana media sekalipun. 

Tindakan undang-undang akan diambil bagi mereka yang
mengedar atau memuat turun filem "KL Gangster 2" di internet.

"Kami dan pihak berkuasa akan mengambil tindakan habis-habisan untuk mengesan mereka yang bertanggungjawab," tulisnya seperti dipetik dari Facebook. 

"KL Gangster 2" yang memakan kos perbelanjaan sebanyak RM4.5 juta ini dan dibintangi pelakon hebat seperti Aaron Aziz, Adi Putra dan Rosyam Nor bakal menemui penonton di pawagam pada 3 Oktober akan datang. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments