Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] PUTERA ARAB SEWA 'DISNEYLAND' 3 HARI 15 JUTA EURO!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Paris - Apa yang akan dilakukan untuk melancong, kalau anda anak raja dan wang bukan masalah? Putera Fahd al Saud dari Arab Saudi menyewa seluruh area Euro Disneyland di Paris selama 3 hari. Dia membelanjakan 15 juta Euro dengan menyewa keseluruhan Disneyland.
Putera Fahd meraikan kejayaanan tamat pengajian dengan melancong ke Disneyland. Dia menyewa keseluruhan area Euro Disneyland di luar bandar Paris, Perancis, dari tarikh 22-24 Mei 2013.  3 hari berturut-turut!

Dipetik dari News.com, Selasa (4/6/2013), si pangeran tidak menikmati Disneyland sendirian. Dia membawa 60 tetamu yang merupakan sahabat, keluarga dan lain-lain.

Untuk itu, Disney menyediakan beraneka acara khusus untuk Putera Fahd. Bahkan Disney sampai
mengatur"Acara itu termasuk beberapa acara yang direka khas, kata pihak Euro Disney.

Demi Putera Fahd, Euro Disney melaksanakan penjagaan keselamatan kelas satu. Maklum, anak raja sedang bermain di Disneyland.

Jam operasi Euro Disney pun mengikuti selera Putera Fahd. Putera dan rakan-rakannya bersuka ria di sana dari pukul 06.00 pagi sampai 02.00 pagi hari, selama 3 hari itu.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments