Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] BURGER MCDONALD BERUSIA 14 TAHUN MASIH ELOK!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Pada tahun 1999 seorang lelaki dari Utah membeli hamburger McDonald dan disimpan selama sebulan hanya untuk menunjukkan kepada rakan-rakan beliau adakah akan kelihatan sama kerana ia penuh dengan bahan pengawet. Cepat ke hadapan 14 tahun, burger adalah hampir tidak berubah.
David Whipple asalnya bertujuan untuk menyimpan burger itu selama 30 hari, tetapi entah bagaimana ia terlupa dia mana ia menyimpan dalam poket salah satu kot dan hanya mendapati ia dua tahun kemudian. Melihat akan makanan segera itu kelihatan hampir sama seperti pada hari ia mula-mula dibeli, beliau memutuskan untuk meneruskan percubaan semata-mata untuk melihat berapa lama ia akan mengambil masa sehingga burger itu hancur.

Sudah 14 tahun sekarang . "Ia bukannya sengaja," kata Whipple mengenai keputusan untuk menyimpan hamburger untuk sekian lama. "Saya menunjukkan kepada beberapa orang bagaimana enzim berfungsi dan saya fikir hamburger akan menjadi idea yang baik.

Dan saya menyimpannya selama sebulan dan kemudian saya terlupa mengenainya. "Isteri saya tidak mengetahui sehingga sekurang-kurangnya satu atau dua tahun selepas itu. Dan apabila diambil keluar dan berkata 'oh Astaga . Saya tidak boleh percaya ia kelihatan masih sama. 'Yang boleh dimakan "Nya" "kenang-kenangan baru-baru ini dipamerkan di rancangan TV popular" The Doktor ", dan manakala jeruk telah hancur, anda dapat melihat dengan jelas tidak ada tanda-tanda acuan pada ban atau daging

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments