Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Yasmin Hani Kini Sudah Berbadan Dua?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Yasmin Hani
Pelakon kacukan Melayu-Inggeris, Yasmin Hani Richardson menyatakan dia akan mewar-warkan jika benar dirinya sudah hamil kelak.
Perkara ini timbul berikutan terdapat desas-desus daripada sumber yang boleh dipercayai yang mengatakan pelakon cantik itu kini sudah berbadan dua.
Menjawab pertanyaan itu, Hani menjelaskan, “jangan dengar ura-ura, bila dah sah nanti saya akan beritahu. Saya pasti perlu beritahu juga nanti sebab perkara ini memang tak boleh nak sorok-sorok.
“Tahun ini adalah tahun kami mencuba (mendapatkan anak). Bila dah betul-betul sah nanti, saya pasti akan beritahu,” katanya yang dipetik menerusi MalaysianDigest.
Mungkin Hani dan suaminya, Shaarin Razali mengikut petua orang dulu-dulu yang mahu menghebohkan mengenai kehamilan hanya ketika usia kandungan sudah memasuki bulan yang ketiga. [Mynewshub.my]

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments