Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Mayat ditemui tanpa tangan, leher hampir putus!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

RAWANG - Mayat seorang lelaki dipercayai berusia lewat 20-an ditemui dalam keadaan mengerikan di kawasan semak berhampiran paya di Taman Velox di sini.

Mayat tanpa kedua-dua pergelangan tangan manakala lehernya dikelar sehingga hampir putus itu ditemui seorang pekebun berhampiran dalam keadaan tertiarap sekitar jam 4 petang semalam.


                                   
Kedua-dua tangan mangsa bagaimanapun tidak ditemui, dipercayai bagi mengelak identiti mayat itu dikesan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosly Hassan berkata, mangsa dipercayai mati lebih daripada empat hari berdasarkan keadaannya yang berulat dan berbau busuk.

Menurutnya, pisau panjang turut ditemui bersama mangsa yang lengkap berpakaian kemeja kotak berseluar jean itu.

“Dipercayai mangsa dibunuh di kawasan tersebut apabila terdapat kesan pergelutan dan tompokan darah sekitar situ.

“Kes disiasat di bawah Seksyen 302 kanun keseksaan dan identiti mangsa masih belum dikenal pasti kerana tiada sebarang dokumen pengenalan diri ditemui padanya,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Beliau berkata, mayat tersebut turut mempunyai tatu di bahagian kanan tangan dan ia dijangka dapat membantu kes tersebut.

Rosly berkata, mangsa dibawa ke Hospital Sungai Buloh untuk bedah siasat.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments