Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Pelajar kolej yang bercinta dibenarkan mandi bersama-sama dengan bayaran RM 7.50
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Polisi pusat mandian di sebuah universiti di wilayah barat laut China, iaitu Shaanxi membenarkan pasangan pelajar yang bercinta mandi bersama-sama di dalam bilik peribadi seperti yang dilaporkan oleh China Business News dan China Daily ini bukan sahaja mencetuskankontroversi, malah bertentangan dengan polisi moral kerajaan China.

Pusat mandian tiga tingkat di Northwestern Polytechnical University di Bandar Xi'an menyediakan tujuh bilik mandi peribadi untuk pasangan pelajar pada kos 15 Yuan (RM7.50) untuk mandian biasa dan 18 Yuan (RM9) untuk mandian di tab.

Pusat mandian itu dikendalikan oleh kontraktor swasta dan dibuka kepada pelajar,kakitangan fakulti, dan keluarga mereka kata seorang pekerja kepada akhbar yangmenjalankan liputan selepas mendapat maklumat daripada pelajar.

Pelajar menyuarakan pendapat yang berbeza-beza tentang hal ini.

"Saya tidak boleh menerima polisi ini," kata graduan bernama Xu.

"Walaupun pelajar sudah dewasa, mandi bersama-sama dengan kekasih adalah perkaraperibadi, namun hal ini akan memberikan kesan yang buruk jika dibenarkan di pusat mandi kolej."

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments