Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pakcik dipenjara kerana telefon polis paksa isteri tidur!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Woow!! Biar betul?? Seorang yang layak digelar Pak Cik iaitu Doyle Hardwick (57)dikenakan hukuman penjara 60 hari oleh sebuah mahkamah di Pasco, Florida. Beliau dipenjara kerana menyalah gunakan talian panggilan kecemasan 911!


Ceritanya begini,

Doyle memang over emosi bila isteri beliau enggan meninggalkan dia seorang diri untuk melayari laman 'FACEBOOK"... Doyle sudah mencuba pujuk isterinya tidur iaitu Julie Hardwik (54) dengan memberinya minum beer tapi malangnya..isterinya belum mabuk walaupun sudah meminum 8 tin beer!!

Doyle yang geram akan isterinya, dia menggertak jika isterinya tidak mahu biarkan beliau layan Facebook seorang diri, Doyle akan menelefon polis.. 

Dengan tanpa berfikir panjang, Doyle menelefon polis dan meminta bantuan polis untuk memaksa isterinya masuk tidur! Sesampainya polis, Doyle terus ditangkap kerana menyalahgunakan talian 911


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments